Samozřejmostí jsou komplexní servisní služby pro zajištění maximálně efektivního provozu a optimálního využití dodaného software.
Technický support poskytuje standardně tyto služby:
Instalace software
- Prvotní instalace software a jeho implementace do prostředí uživatele.
- Instalace software na nová pracoviště klienta.
- Zaškolení administrátora sítě.
Nové verze software
- Sledování termínů uvolnění nových verzí software.
- Testování nových verzí v laboratorních podmínkách i v ostrém provozu.
- Testování nových verzí v lokalizovaných verzích operačních systémů.
- Na základě úspěšně provedených testů doporučení k provedení vlastního upgrade.
- Instalace nových verzí.
- Zaškolení a seznámení administrátora s novými funkcionalitami software.
Nastavení software
- Ve spolupráci s administrátorem sítě nadefinování bezpečnostních politik a nastavení optimální konfigurace bezpečnostního software.
- U zálohovacího software nadefinování zálohovacích jobů dle připraveného projektu.
- Technická podpora při další správě produktů administrátorem sítě.
Služba Hot-line
- Smluvní technická podpora (8/5 nebo 24/7 ) pro řešení závažných havárií v provozu dodaných produktů.
- V případě výskytu problémů bránících provozu software u zákazníka provede technik SOLEDPRO s.r.o. na místě servisní zákrok vedoucí k jejich odstranění.
- Podpora při haváriích aplikačního a databázového prostředí.
- Výjezdy do lokality klienta nejsou zpoplatněny, vše je zahrnuto do jediného poplatku za plnění smlouvy.
Pravidelné kontroly funkčnosti a účinnosti software
- Technici SOLEDPRO s.r.o. provádějí preventivní kontroly provozu software. Kontroly probíhají zpravidla vzdáleným přístupem. Podmínkou je zpřístupnění administrátorské konzole přes zabezpečené (šifrované) spojení.
- Četnost preventivních kontrol je závislá na prostředí uživatele a jeho vzájemné dohodě s poskytovatelem služeb.
- U antimalwarového software je pravidelně prováděn dohled nad procesem aktualizací a testována účinnost poskytované ochrany.
- U zálohovacího software jsou pravidelně prováděny analýzy provozních logů.
- V případě preventivní kontroly přímo v lokalitě uživatele, tedy zejména po haváriích, po odstranění problémů, při instalaci nových verzí či na žádost klienta, jsou prováděny tyto úkony:
- Instalace nové verze software, migrace stávající verze na jiný server apod.
- Kontrola funkčnosti a nastavení, event. úprava nastavení software.Testování účinnosti poskytované ochrany u bezpečnostního software.
- Testování kompletnosti prováděných záloh u zálohovacích jobů.
- Kontrola bezpečnostních opatření v rámci podnikových sítí.
- Návrhy dodatečného zabezpečení dat a sítí nebo úprav stávajícího (systémového i produktového, podle sítě zákazníka).
- Konzultace s administrátorem sítě na místě, dle vybraných témat či dotazů uživatelů apod.
Sledování platnosti licencí, event. nutného předplatného
- Upozorňuje zákazníka v dostatečném časovém předstihu o blížícím se termínu konce platnosti jeho licencí, u bezpečnostního software též o konci platnosti předplatného k jeho licencím.
- Zpracovává klientovi kalkulaci nákladů na prodloužení platnosti licencí či předplatného.
- Zařizuje prodloužení jejich platnosti.
Školení
- Na požádání zákazníka provádíme školení zaměřené na oblast komplexní bezpečnosti provozu IT a zabezpečení dat a sítí. Max. 1 x ročně.